HIDUP INI ADIL.. KADANGKALA KITA BERADA DI ATAS, DAN KADANGKALA KITA BERADA DIBAWAH.. APA PUN YANG KITA LAKUKAN, PASTINYA DIJANJIKAN BALASAN.. INSYAALLAH.. BERSABAR DAN TERIMA SEADANYA, ADALAH JALAN YANG TERBAIK..

14 July 2011

Suka.. Gembira.. Bahagia..

Pagi2 bangun rasa excited..
Bila dapat msg rasa gembira sangat2..
Bila dapat bermanja rasa bahagianya..
Semua rasa yang indah2 jer wujud sekarang ni..
Alamak.. berbunga-bunga la mamat nih..
hahaha..
tak salah rasanya aku nak berbunga-bunga pun..
dan tak salah andai aku nak jiwang sekarang ni..
dah lama aku mengejar dan mencari kebahagiaan ni..
aku berani katakan pencarian aku dah berakhir..
penantian aku akhirnya temui yang terbaik dari yg baik..
aku harap dia setia dan ikhlas menerima aku..
aku berharap dia akan memahami aku..
dan aku berharap dia akan menjaga hubungan ini,
hingga ke akhir hayat..

susah dan senang bersama..
suka dan duka bersama..
sebelum melangkah ke hubungan yang seterusnya..
kerana di sini lah dugaan bermula..
biar jadi diri sendiri,
menerima seadanya sifat dan perangai masing2..
mengenali, menerima dan memaafkan..

I DO LOVE YOU

SO SO SO MUCH!!

No comments:

Post a Comment