HIDUP INI ADIL.. KADANGKALA KITA BERADA DI ATAS, DAN KADANGKALA KITA BERADA DIBAWAH.. APA PUN YANG KITA LAKUKAN, PASTINYA DIJANJIKAN BALASAN.. INSYAALLAH.. BERSABAR DAN TERIMA SEADANYA, ADALAH JALAN YANG TERBAIK..

26 January 2012

Berfikiran Berlebihan..

Assalmmualaikum..
Sekian lama blog ni menyepi,
hari ini,
aku menconteng ruangan putih ini..
Apa yang dilalui baru2 ini,
membuatkan aku tertanya-tanya,
adakah aku yang fikir lebih2..
Aku rasa,
aku terlalu bnyk bersabar..
Aku rasa,
aku terlalu banyak mengalah..
Aku rasa,
aku telah lakukan segalanya..
Itu semua aku rasakan..
aku telah tanamkan dalam diri,
tok jaga hati org laen,
dan hati sendiri..
aku xpernah kisah,
kalau orang xnak jaga hati aku,
biar aku jaga hati sendiri..
adakah aku pentingkan diri sendiri
kalau begini????

No comments:

Post a Comment