HIDUP INI ADIL.. KADANGKALA KITA BERADA DI ATAS, DAN KADANGKALA KITA BERADA DIBAWAH.. APA PUN YANG KITA LAKUKAN, PASTINYA DIJANJIKAN BALASAN.. INSYAALLAH.. BERSABAR DAN TERIMA SEADANYA, ADALAH JALAN YANG TERBAIK..

18 April 2011

Dari Baik Kepada Lebih Baik..

(^,^)

HAri ini hati banyak senang..
hati banyak suka..
huuuuu....
mungkin ini lah takdirNya,
terlepas yang baik, untuk yang lebih baik..
(jgn salah sangka yer..)

mungkin kata2nya hanya gurauan,
jenaka bersulamkan tawa..
tapi, makna disebalik gelak tawa itu, tak siapa tahu..

setiap tuturnya menyedarkan aku,
sebaris ayat cukup untuk aku "tersentak"..

mungkinkah.......??
kerana pepatah mengatakan,

"ukurlah baju di badan sendiri.."

hmmmm....

tapi, aku suka dengar kau "membebel"..
hahaha..
buat aku terdiam,
menanti ayat seterusnya dari mulut kau..

selagi kau perlukan aku,
selagi kau mahu "membebel",
aku sedia mendengarnya..
walaupun setiap hari...
(^,^)

Insyaallah..
kerana setiap "bebelan" kau,
buat fikiran aku melayang-layang,
dan kadang2 buat aku tersentak,
penuh makna dan harapan yang membangkitkan aku..

Terima Kasih Tuhan,
kerna temukan aku semula dengannya..
aku ingin ia kekal begini,
kerna dia membuatkan hati aku tenang..

No comments:

Post a Comment