HIDUP INI ADIL.. KADANGKALA KITA BERADA DI ATAS, DAN KADANGKALA KITA BERADA DIBAWAH.. APA PUN YANG KITA LAKUKAN, PASTINYA DIJANJIKAN BALASAN.. INSYAALLAH.. BERSABAR DAN TERIMA SEADANYA, ADALAH JALAN YANG TERBAIK..

30 April 2011

Akan KuKenang..

25 March..

aku akan ingat hari ini sampai bila2..

bukan kerana tarikh ini bermakna,
tapi, kerana,
pada hari itu,
aku telah buat perkara yang aku tak pernah lakukan..

mungkin tak ada siapa yang tahu,
hari itu adalah hari yang sukar bagi aku..
aku "meminjam" sana sini,
aku "bertanya" sana sini,
tebalkan muka, pekakkan telinga,
semuanya,

hanya untuk buat hari itu lancar..

belum pun hari itu tiba,
aku dah cukup "takut",
aku berfikir banyak..
semuanya,

hanya untuk buat hari itu lancar..

iya...
hari itu lancar...

dan "kesukaran" itu,
akan aku kenang selamanya..

aku akan ingat hari ini sampai bila2..

25 March..

No comments:

Post a Comment