HIDUP INI ADIL.. KADANGKALA KITA BERADA DI ATAS, DAN KADANGKALA KITA BERADA DIBAWAH.. APA PUN YANG KITA LAKUKAN, PASTINYA DIJANJIKAN BALASAN.. INSYAALLAH.. BERSABAR DAN TERIMA SEADANYA, ADALAH JALAN YANG TERBAIK..

05 September 2011

Sedikit Catatanku..

Assalammualaikum..
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
aku ucapkan pada sesiapa sahaja yang membaca..
belum terlewat rasanya untuk aku ucapkan,
kerana raya kan sebulan..
(^,^)

lama sudah aku tak update blog ini,
so hari ini,
aku update sikit..

Setakat ini,
Alhamdulillah,
Allah S.W.T mempermudahkan hidup aku,
mempermudahkan perjalanan hidup aku,
dan mempermudahkan segala kerja harian aku..
Syukur yaAllah..

Buah hati ku pula,
semakin bertakhta di hati ini,
semakin la aku rasa sayang..
walaupun baru mengenali,
tapi hubungan kami cukup rapat,
cukup mesra,
cukup manja,
cukup rindu,
cukup sayang,
dan cukup rasa..
oppss.. cam perencah pula.. =P

aku pula....
(^,^)
semakin GEMBIRA dan BAHAGIA,
walaupun tak GEMOK2..
tetap maintain..
heheee...
Just that for now..
daaa.......

No comments:

Post a Comment