HIDUP INI ADIL.. KADANGKALA KITA BERADA DI ATAS, DAN KADANGKALA KITA BERADA DIBAWAH.. APA PUN YANG KITA LAKUKAN, PASTINYA DIJANJIKAN BALASAN.. INSYAALLAH.. BERSABAR DAN TERIMA SEADANYA, ADALAH JALAN YANG TERBAIK..

14 August 2011

Sedikit Catatan Menjelang Subuh..

Assalammualaikum..
Setelah sekian harinya aku tak update blog ni,
aku rasa blog ni sikit sunyi tanpa update2 yang baru..

"almaklumlah orang tengah bahagia.."

hahaha... itu lah kawan aku sorang cakap,
sejak dua menjak dah ada buah hati ni,
agak susah nak nampak muka aku dok bertandang ke rumah dia..
(^,^)

jadi, waktu yang terluang mununggu subuh ni,
aku gunakan untuk update blog aku yang tiada pon pengikutnya..
hahahaha...


LIFE..

aku sedikit terhimpit dengan waktu..
last sem pengajian ni, bukannya makin free,
tapi aku rasa, masa terlalu cepat berlalu..
jelous aku dengan masa..
sibuk dengan FYP..
sibuk juga dengan subjek2 yang aku tak faham langsung,
dah masuk week 3,
tapi still kosong je aku rasa otak aku nih..
risau, risau, risau..
FYP pula, still takde progress,
STUCK!! program yang aku buat,
tak boleh digunakan kat hardware..
=(
TENSION!!

RELATIONSHIP

seperti yang kawan aku cakap tu,
"almaklumlah orang tengah bahagia.."
(copy paste dari atas.. hahaha...)
memang,
cinta sedang berputik,
semuanya indah2 belaka..
wink..wink..
(^,^)
(sambil tersenyum sendiri..)
setakat salah faham kecil,
itu perkara biasa..
dan aku ambil sikit kata2 kawan baik aku,
"yer lah, kau kan orang paling sabar dalam dunia sekarang ni.."
nak buat mcm mane,
buah hati ku, ni sensitif..
(jangan marah yer sayang..)
entah lah,
bila hati dah terpaut,
segalanya ku gagahkan jua..

FUTURE

ni nak story sikit nih,
bunyinya macam best..
(macam jer..)
kalau seperti yang di rancang,
sem depan aku akan practical..
bila practical last sem ni,
banyaklah kelebihannya..
aku bercadang nak practical kat company yang GAGAH sikit,
kalau ada JODOH kat tempat tu,
bolehlah kerja terus..
tapi, inilah aku..
lokasinya, tidak diketahui..
kalau jauh,
jauhlah aku merantau..
aku tak kisah,
selagi BUJANG ni,
aku akan travel ke mana pun..

SAYANG...
wait for me ya...
jauh di mata,
tapi di hati ini,
sentiasa ada kamu..


No comments:

Post a Comment