HIDUP INI ADIL.. KADANGKALA KITA BERADA DI ATAS, DAN KADANGKALA KITA BERADA DIBAWAH.. APA PUN YANG KITA LAKUKAN, PASTINYA DIJANJIKAN BALASAN.. INSYAALLAH.. BERSABAR DAN TERIMA SEADANYA, ADALAH JALAN YANG TERBAIK..

19 June 2011

Hanya Beberapa Langkah Lagi..

"Sikit Jer Lagi.."

Itu yang selalu aku fikirkan,
sikit jer lagi nak habis Pengajian aku...
Hadoi aii..
Tapi semakin hari semakin kuat dugaannya..
macam macam perkara yang jadi..

Ape pon yang aku lalui atau bakal lalui,
aku semakin cekal dan matang dalam melalui liku hidup..
mungkin aku hanya perlukan sedkit pengalaman,
dalam bidang pekerjaan,
barulah aku memahami erti kehidupan sebenar..

semakin hari, semakin aku terbiasa
dengan kerenah manusia di sekeliling aku..
aku mulai abaikan "mereka" yang selalu menjatuhkan orang lain..
aku semakin menerima kekurangan dan kelebihan yang ada pada diri..
dan yang penting,
aku tidak memandang kelabihan orang lain,
tetapi,

AKU MEMANDANG PADA KEJAYAAN YANG TELAH DIPEROLEHI DAN,
APA YANG AKU DAH CAPAI SEKARANG INI..

No comments:

Post a Comment