HIDUP INI ADIL.. KADANGKALA KITA BERADA DI ATAS, DAN KADANGKALA KITA BERADA DIBAWAH.. APA PUN YANG KITA LAKUKAN, PASTINYA DIJANJIKAN BALASAN.. INSYAALLAH.. BERSABAR DAN TERIMA SEADANYA, ADALAH JALAN YANG TERBAIK..

28 June 2011

"ape...??"

"ape sal tak tido lagi??"

Makin lewat, makin ligat pula kepala otak ni..
macam2 di pikirkan..

"ape lah dalam kepala hotak ko nie??"

Hah.. macam2.. antara yang aku fikirkan..
tentang 9,27..

"ape tu??"

haha..
hanya aku dan dia dan DIA yang tahu..
lau dia dah bagitahu orang lain, itu aku tak tahu..
senang cerita, orang2 tertentu je tahu..

"ape la masalah 9,27 tu, cuma angka kan??"

memang lah cuma angka..
tapi, di sebabkan angka itu,
aku mulai memikirkan langkah dan jalan hidup selepas ini..
bukan aku tak setuju dengan 9,27,
kalau aku tak setuju,
manakan aku yang berani beri cadangan..

"ape pandai la bagi cadangan..."

future planning.. (^,^)
aku serious la tentang 9,27 tu...
serious yang amat sangat..

"ape lagi yang difikirkan??"

nie yang menarik tentang 9,27..
meh kawan nak cite..
9,27 membuka mata pandangan aku,
membuatkan aku berfikir semula,
tentang perjalanan lepas abes belajar ni..

"ape die??"

K.E.R.J.A..
bila dah ada komitmen..
bila dah ada tanggungjawab..
bila dah ada GOAL yang perlu di capai..

"ape2 jer la.."

perghh...
it`s about future mewh..
it`s about LIFE..
so, aku TAK AKAN LEPASKAN!!

No comments:

Post a Comment