HIDUP INI ADIL.. KADANGKALA KITA BERADA DI ATAS, DAN KADANGKALA KITA BERADA DIBAWAH.. APA PUN YANG KITA LAKUKAN, PASTINYA DIJANJIKAN BALASAN.. INSYAALLAH.. BERSABAR DAN TERIMA SEADANYA, ADALAH JALAN YANG TERBAIK..

25 May 2011

Bila dah tak tahu nak buat apa??



ini lah antara aktiviti yang sempat aku buat masa cuti ni..
bila dah tak tahu nak buat apa,
aku mencari aktiviti untuk di buat..
bagi orang yang tak tahu tentang kereta,
boleh la mulut busuk tu kata kereta ni nak roboh..
tapi, bagi mereka yang tahu tentang kereta,
part yang aku pakai adalah antara part yang hampir pupus..
aku akan kekalkan kereta ini sampai lah kereta ini "siap"..

aktiviti aku buat ni,
adalah antara eksperiment simen dan gosok "kurap2" yang ada..
kalau nak di bandingkan kos dan penat menggosok bonet tu,
memang la boleh tukar je bonet tu..
tapi, nak sikit pengetahuan dan pengalaman..
lepas ni, boleh la buat kat tmpat2 yang tak boleh tukar partnya..
maknanya, part2 yang dah nak pupus tu..

jadi, inilah "sayangku" yang banyak berjasa..
Jasamu, tetap di hati..

No comments:

Post a Comment